Blogissani käsittelen vauva-arkea ja intohimojani: fitnesstä, sisustusta, muotia ja kauneutta, koiria, unelmiani.

JenniKatrinan elämää ♥

sunnuntai 20. syyskuuta 2015

Fitness-viikonloppu?


Eilen on olleet Jyväskylässä Fitness-kisojen karsinnat ja itellä oli myöskin jännääminen varsinkin sitä Bikiniä kuuden aikaan, sillä ystäväni Tanja oli siellä kisaamassa. Ja niinhän se Tanja nappas voiton koko omassa sarjassaan. Onnittelut Tanjalle! Kolmen viikon päästä siis kisoja katsomaan kotikonnuille :)


Kyllähän nyt kisojen aikaan täytyy sanoa, että hirmuisesti tekisi mieli salille, mutta nyt täytyy  vaan muistaa, että sen aika tulee kyllä vielä :) Tähänpä väliin on hyvä sitten upata muutamia hieman erilaisia kuvia viikonlopulta :D




Vatsa-, selkä-, hartia ja ties minkä kipujen lisäksi mulla on ollut nyt jo nelisen päivää mahdottomat kivut jaloissa. Eilen pidin jalassa ZeroPointteja, ja tuntui että ne auttoi ihan hiukkasen noihin kipuihin. Tänään on ollut aamusta lähtien lisänä päänsärky, joten odotan kyllä innolla huomista hierojaa. 











Kuvia Mindyn ja iskän "yritäppä ottaa multa pallo" - leikistä. Viikonloppuna on ollut mitä parhaat kelit, harmi, olisi ollut niin ihanteellinen sää viettää aikaa paljon ulkona ja tehdä pitkiä lenkkejä. Oon yrittänyt kuitenkin tehdä pienenpienet lenkit Mindyn kanssa rauhalliseen tahtiin, ja edes vähän seisatella tai istua ulkona.  Aika pian minua kuitenkin viedään takaisin pötköttelemään.



Oon nyt tosi paljon pohtinut tuota kynsiasiaa ja tulin eilen siihen tulokseen, että jätän kynsien teon suosiolla ammattilaiselle erityisesti nyt raskausaikana. Oon aikoinani ottanut paljonkin Kajaanissa kynsiä ja muutaman kerran täällä Lahdessa asuessanikin kaverillani Janitalla. Mulla on ollut kynsivehkeet vajaa pari vuotta ja itelleni oon intoutunut tekemään kynnet aina silloin tällöin. Nyt en halunnut ottaa minkäänlaista riskiä ja niimpä varasinkin kynsiajan  Kynsisalonki Janita Kalliolle Heinolaan :) Ja tulihan näistä päheät, just sellaset mitä toivoin :)









Pari tuntia istumista ja pikkuinen happihyppely tien toisella puolella Merrasjärven rannalla ja sittenpä näkymä on ollutkin taas tämä loppupäivän. Tähän pakkolepoon alkaa tottua :) Onneksi ei oikeastaan edes harmita tämä pakkolepo, sillä kroppa kyllä muistuttaa, että näin se nyt vaan menee. 



Oloasussa on joutunut jo poikkeamaan Jonin vaatekaapille :D


Minä kamala vaimo pakotin tänään rakkaan mieheni golffaamaan :) Kesä on ollut niin kiireinen, ettei Joni ole ehtinyt kovinkaan moneen kertaan tänä kesänä pelaamaan. On ollut varmasti ennätyskesä. Eilen kun säätiedotusta katselin, niin tällaisen kauhean ohjelmanumeron Jonskulle järjestin hahaha. Kentältä tuli juuri äsken sangen hyväntuulinen mies :) Minä oon taasen niin jumissa, että saan jo minihieronnan huomista hierojaa odotellessa. 

Mukavaa viikonalkua! Liikkukaa te muut ketkä voitte :)

Mirva

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti