Blogissani käsittelen vauva-arkea ja intohimojani: fitnesstä, sisustusta, muotia ja kauneutta, koiria, unelmiani.

JenniKatrinan elämää ♥

lauantai 10. syyskuuta 2016

Vilposilla Viivi puhelimessa

Kun lähdin tähän viikkoon, tuntui, että tekemättömiä töitä on ihan hulluna. Joni sanoo mulle aina, että pistä ne asiat ylös, niin helpottaa heti. Se ihan oikeasti helpottaa. Oon saanu tähän perjantai-iltaan mennessä hommista tehtyä jopa yli puolet :) Tietyllä tavalla on ihanaa huomata, että osaa myös höllätä, vaikka osa hommista on edelleenkin tekemättä. On helpottavaa, kun huomaa, että yhä enemmän saa vetää paperille tehty-viivoja :) Ja tässä kun hommia tekee yksi asia kerrallaan, ei kaikki tehtävät Task Listillä ehkä olekaan niin tärkeitä, etteikö ne vois vaikka jättää tekemättä. Ja kun nää työt ei tekemällä lopu. Ja alitajunta työstää asioita, siirrät vaan jonkun asian syrjään, ja yhtäkkiä huomaat, että jotenkin ne asiat joskus vaan sitten muokkaantuu ja hoituu yllättävän helposti. 


Vaikka mulla oli periaate, ettei saa tuhlata, niin edelleen on ollut paljon hankintoja, joita on täytynyt tehdä tulevaa talvea ja hoidon aloitusta ajatellen. Muistatte varmaan, kun aiemmassa päivityksessä viikolla hehkutin viikonlopun ostoksia ja erityisesti rusettipipoja. Tilasin pipot sunnuntaina, ja voitteko kuvitella, ne tupsahti postiluukusta jo keskiviikkona. Olin niin onnellinen näistä pipoista ja pannasta, että mulla piti ihan soittaa Samurai Shoppiin ja kiitellä kuinka tyytyväinen asiakas olin. Saatekirje vielä viimeisteli minun fiiliksen. Oli pakko antaa heti hyvä palaute. Nämä pipot on ollu niin ihania, etten oo raskinu ottaa näitä kauppareissuilla tai ravintolassa sisälläkään päästä :) 






On ollut ihanan lämpimiä säitä. Illalla taasen on jo tositosi viileetä. Hauska kontrasti, päivällä kesävaatteet ja illalla toppatakki. Itelle ei halua mitään uutta vaatetta, Viiville vain :)



Jonilla oli eilen harvinainen viikkovapaa. Oli ihanaa käydä yhdessä vaunulenkillä ja poiketa lenkillä kahville Leipomo Sinuheen. Nautittiin rennosta yhdessäolosta eikä stressattu tekemättömistä hommista.


Viime viikkojen aikana on tullu hankittua Viiville jos jonkinlaista syksyyn. Nyt löytyy joka lähtöön ulkoiluhousua, takkia, hanskaa, kenkää ja haalaria. Ja pipoa! :) Puhumattakaan mitä kaikkea Kiinasta vielä tulee! Tuota kirpparia tosiaan harrastan tosi vähän niinkuin alkuviikon postauksessa kerroin. Tänään laitoin kuitenkin etsintään vielä pari puuttuvaa koon 80 haalaria ja talvikenkää.  Haalaria, mikä kestää sitten kaikki talvikelit. Koska meillä ei vielä kontata, olin ajatellut jotenkin hassusti, että pärjätään kokonaan ilman kuravaatteita ennen kävelelmään lähtöä. Ja havahduin siihen, että herrajesta, enhän minä oo vielä vieny lastani hiekkalaatikolle. En ollu varmaan jotenkin hiffannu, että hei minun tyttö ei oo enää mikään pikkubeibi. Iso tyttö lähtee jo isojen tyttöjen puuhiin :)  Minä oon hiekkalaatikkoäiti!! :D Hiekkakakkutarvikeostokset kutsuu! :)


Vähän nyt sivuan aihetta, mutta pakaratreenissä on nyt niin in tehdä pakarakävelyitä pienen kuminauhan vastuksella. Olin ettinyt näitä kuminauhoja joka liikkeestä ja kysyny omalta saliltakin, mistä ovat niitä ostaneet. Muistin Kajaanista, että Muovi ja Kumi möi niitä. Kun sit Jonille eilen vouhkasin hiekkalaatikkokuumetta, Joni mainitsi Etolan, että hae sieltä leikkikalut. Olin Jonin  kuullu siitä joskus ennenkin puhuvan. Sit menin Etolan nettiin ja tuli tunne, että täällähän myös näitä nauhoja saatettaisiin myydä. Ja niinhän niitä myytiin. Eli kaikki jotka näitä metästätte, niin Etolasta niitä löytyy, kolmella eri jäykkyydellä. Kunhan flunssa on selätetty, niin pumppaamaan vaan. 

Oltiin Etolassa jo heti kymmeneltä kuun liike avasi. Eihän sieltä lähteny mukaan pelkästään hiekkalelut ja kuminauhat :)


Ja siellä oli SAMMAKKOPELI!!! :) Äitille ja isille. 


Nyt on kurahousutkin hankittu ja tuntuu, että talveksi hankinnat alkaa olla kumppareita vaille siinä. Tänään tein myös nettikirpparilöytöjä, ja kävin kuulkaas ihan ehdalla kirpparilla. Sieltä löytyi mukaan yksi takki ja housut, oon todella kranttu, mutta tämä puhelin <3 Joku ois taas niin nauranu, kuinka tarkkaan tuon puhelimen kuurasin. 

Vilposilla Viivi puhelimessa.


Uusi ksylofoni Etolasta. Jestas, että sieltä muuten löytyy vaikka ja mitä. PikkuPrinsessojenParatiisi! Tänään tulikin muuten mieleeni, että Viiville täytyy alkaa hommaamaan taaperoiden soittimia. Siitä seuraavana listaan. 


Syksyn merkki! 


Hyvää viikonloppua! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti